22 January 2012

UJIAN ALLAH..

Baru baru ni keluarga aku kene gangguan makhluk halus..
Aku percaya benda2 ni sbb termasuk dlm perkara sam'iyat..(ghaib)
so banyk perkara yang dh jd..


Kawan2 aku ade yg cakap aku sombong !!Poyo!! sbb dh lame x cntct..
adakah korg btol2 kwn aku??
xkn aku nk kene cite bnda2 ni kat korg sume..
pkr sndiri!


Orang2 sekeliling mula lari dari aku..
silakan! aku x fhm knp msti mcm ni..
ini ke tnda kite kenal,kawan,sahabat??!
xpe,skrg mase aku susah..
tapi allah maha adil..
kalau korg cari aku balik nnt,ingt!! aku bkn mcm dulu!!!!


Ahli keluarga adk bradik mak ayah aku..
bleh wat x tahu.
sedangkan sebelah rumah...
yakin dgn kuasa allah..
bkn dgn kuasa jin @ syaitan..
semua terjadi hanya dengan izin allah..


Sekarang korang faham x mcm mane aku rase..
tekanan,bebanan,sunyi,sakit hati,geram, arrghh..
Tapi aku ttp masih ade allah yang sentiasa bersama hambanya..
ya allah,berilah aku kekuatan untuk mengharungi dugaan mu ini...

No comments:

Post a Comment