16 January 2012

MaSih TeraSa KiNi...

Holla Hati !


Sume orang x dpt lari klau ia mengenai hati,perasaan n bla bla bla...


    Kenapa aku ni susah sangat nk lupakan kau..
    Bila aku nk hampir berjaya..
    Hati pon cakap "Masih ade peluang "
    Kadang2 cinta ni bleh wat aku jd macam2..
  
    Hanya kerana dia...
    keluarga aku pulak slalu kaitkan aku dengan dia..
    adakah mereka tahu yang saya sangat sakit bila dorg wat cmtu..
    Arrghh!!


    My love story bkn macam kisah indah..
    Aku ni cuma mengharapkan cinta yang kosong..
    X ada balas dr dia...
    Mungkin salah aku kot..


    Kadang2 ade rasa dr ni bodoh sgt sygkn dia..
    siapa aku pada dia...
    Dia x kan pernah pandang aku...
    Sedarlah diri weyhh...


    Tapi walau macam mane aku cuba..
    Sayang aku pada dia masih terasa kini..

No comments:

Post a Comment