04 January 2012

TaHuN '2012'

Holla 2012..!!!


untuk tahun baru ni umur aku dh 21(dh tua weyyh.)
so,aku kene smbung azam aku thn lepas n campur yang baru..
dan aku jugak harapkan untuk tahun ni aku berjaya jadikan diri aku ini lbh baik dr sblm ni...
so,ini azam aku :


1- Membantu parents aku siapkan umah ckit2..
    sbb t shah nk kahwin,mane tahu aku pon nk kahwin jgk dah..haha(gatai na..)


2- Nak jadi guru yang lebih sistematik dan cemerlang dalam pengajaran.aku dh  
    4 tahun jd guru,tp keje xpernah yang elok,hahaha,,,


3- Berusaha mencapai impian aku untuk menjadi guru tetap ,n dpt mengajar di 
    sek menengah pastu menjadi guru paling cemerlang d malaysia.


4- Berusha meningkatkan taraf hidup aku n ekonomi aku sbb nk tgk anak isteri 
    isteri aku senang,bg aku dorg adalah segala-galanya selain keluarga aku.       
    (mcm la dh ada).=p


5- Mula untuk mencari pasangan hidup,dlm tempoh 2016 aku akan   
    menikahinya.aku dh ade wanita yang tersimpan dlm hati aku ni..
    aku harapkan die adalah jodoh aku.tapi aku serahkannya pada yang maha 
    esa. sentiasa sygkan die puteri hakunamatata.tapi aku skrg kecik aty nan
    nan die. tapi xpelah,jgn marah dia..sabar je tao..t lau dh jd suami kene 
    blajar sbr bnyk2..(amboi panjangnya berleter..)hehe


so, ini lah serba serbi azam aku utk tahun ni..x leh g tahu manyak2..hehe..
    doa:
        ya allah,kau yang maha pengampun dan mengasihi..aku hambamu yang hina dan jahil ini menadahkan tangan ku ini memohon keampunan kepada mu di atas kesilapan yang telah aku lakukan dengan menggunakan anggota yang telah engkau pinjamkan ini..
aku leka,lalai atas nikmat yang engkau berikan pada ku..kau berilah aku kekuatan meneruskan hidup dengan penuh kesabaran dan ketaqwaan pada mu ya allah..



No comments:

Post a Comment