11 August 2011

KAWAN SAMPAI MATI !!!

kawan sampai mati aku sayang !!
seumr hidup aku kawan bek aku dorg ni jelah ...
  1. ni ghazali..panggil ali je..pangai mcm org lurus je.haha..sowi beb! tapi die mmg bek hati gile..
senang nk kawan ngan die..tp die je ssh nk kwn dgn org lain...tapi yang penting pale otak same GAME !! hehe



2. Yang ni lak sufi...pangai macam siot,suke kenekan org..haha,dush3 !! muke kacak..tapi zuhud beno..
genius,tapi mcm x,,cmne tu ?? ape2 pn die bek..ni la tukang upgrade my laptop..hihi,ni pn same gak menyeru aku kepada game n karaoke,,gempak la..thanks yup,t raye kite karaoke lg..YEAAHHH !!

3 ni lak qoha/que/ shrek ..hehe..die ni kurang rapat ckitlah..sbb dh lame x jumpa..tp kngn time sek men dulu msh lg aku ingt nek bas same2..n slalu men game kat umah ali tu yg terbaeek,,haha sambil atok die meluahkan rasa kasih pada kami..hahaha..sore sedap,tapi pangai ya allah..baik,hehe..die ni ktrg pnggl shrek..hihi,selenge ckit dak ni..cube tgk pic tu..kan..kan..haha

4. yang ni lau aku jumpa aku nk belasah abes2..lupe kwn woo die ni..sedih2..name die haiqal..die ni mmg kelako, tapi lau die marah..sabo jelah..time nasyid die lah leader..teringin sgt nk gabung balik kite wat show mcm dulu..wa.......besh2 !!









                                                   
                                                  KENANGAN SAMPAI BILE2..

No comments:

Post a Comment