20 February 2012

CINTA SEJATI

Sowi..asyik nk bebel je kn aku ni..haha
btw,sebenarnya aku nk share tntg diri aku ni..
Masih lagi tentang cinta..

kadang2 aku bingung jgk dengan diri aku..
tertanya2 tentang ape makna sebenar cinta sejati??
Ghazali pernah bagi tahu,cinta sejati ni maksudnya..
bila kita pandang perempuan tu,niat kita terus nk kawen dgn dia..
langsung xda rasa n terpikir  nafsu syahwat..
mula2 aku mcm x caye lah..
But now! aku dh rase..ahhh!! this is true love..

Aku dh jumpa wanita tu..
aku x tahu kenapa..bila aku nmpak je dia,kaki aku bergetar..
lemah,jantung aku berdegup laju..
hati rase cemburu bila tgk dlm fb dia ..
ada lelaki lain yang cuba pikat dia..
shiiit!

Tapi aku x luahkan isi hati aku kat depan2 dia..
sbb aku takut..
aku rase rendah diri..
dia ank orang kaya..
aku hanya org biasa..
cara hidup dia x mcm aku..
dh tentulah dia xkn pandang aku..

Tapi di sebabkan cinta aku pada dia..
aku x nk tgk dia ssh klau dgn aku..
biarlah dia dgn laki yang setaraf dgn dia..
asalkan dia bahagia..
BUT!! klau laki tu lukakan hati dia,aku jani..
mmg aku marah n balun laki tu..
tolonglah hargai dia..
dia seorang wanita yang baik..
bimbinglah dia baik2..

No comments:

Post a Comment