26 September 2012

PENGALAMAN PERTAMA"12"

Baru baru ni aku dapat pengalaman pertama yangb sampai bila2 aku x dpt lupa...
jadi,sekarang nak share lagi la ni sebenonya...huhu

1) Aku tolong bwk kwn aku pergi ke hospital untuk lihat anak dia yang x cukup lahir..
    Demi allah,aku memang terkejut bila tgk baby tu...kecik sgt,same besar dengan tapak tangan aku..
    Mula dari tu,aku terpkr..xkn la orang yang buang bayi ni x rasa kesian bila nk buang bayi,ape lagi nk
    " LEMPAR" baby tu..memang manusia setan ! Aku tgk baby tu msh dlm keadaan yang blm normal..
     tapi lengkap semua anggota..ayah dia buta,jadi dia mntak tlg aku tgk kan keadaan ank dia..first aku 
     pegang,rasa nk mengalir air mata,tapi cover..sbb ade org...dan ini pengalaman terindah utk aku..
     sampai bila2 aku xkn lupa benda..dan tolonglah hargai baby...please !

2) Aku jadi "Pak Bidan", tolong jangan gelak..hehe
    aku sambut kelahiran kucing aku...memang geli,tapi itu kucing aku...
    jadi aku kene buat ! yeahh..
    Yang dapat lahir 2 ekor..seekor lagi mati sbb x sempurna lagi...=(
     Tapi serius comel..wahhh..x sabar nk tunggu anak2 ni bukak mata...
     main2 depan umah aku..cepat2 besar tao..

Ok2,,cukup...nnt kalau ade lagi aku share...hehe^^
teruskan senyuman...kerana mungkin orang lain memerlukannya~ yosh !

No comments:

Post a Comment